Kariera

Specjalista ds. jakości - opiekun klienta

 
Firma JOYSONQUIN Automotive System Polska Sp. z o.o. jest kreatywnym przedsiębiorstwem z lokalizacjami w Niemczech, Polsce, Rumunii, Chinach i Meksyku. Tworzymy emocje w samochodowym wnętrzu za pomocą materiałów dekoracyjnych, takich jak: drewno, skóra, metale, tworzywa sztuczne, folie oraz karbon.
 
Grupa JOYSONQUIN projektuje i produkuje estetykę, której można dotknąć - perfekcyjną i dopracowaną w najdrobniejszym szczególe. Dzięki pomysłom, takim jak funkcjonalne elementy dekoracyjne oraz innowacyjnym technologiom produkcji z powodzeniem wyznaczamy nowe standardy.
 

Obecnie firma rekrutuje na stanowisko Specjalista ds. jakości - opiekun klienta

Zakres obowiązków obejmuje:

  • Zarządzanie problemami jakościowymi klienta i monitorowanie wskaźników jakościowych
  • Analiza reklamacji od klientów (analiza przyczyn, raport 8D)
  • Opracowywanie planów działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych
  • Monitorowanie oraz walidacja wprowadzonych działań
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową
  • Stała współpraca z klientem w kwestiach jakościowych
  • Ocena reklamacji u klienta na miejscu
  • Ewidencja kosztów związanych z reklamacjami
  • Współpraca z działem produkcji i innymi działami.
  • Aktywne działanie w celu utrzymania zadowolenia klienta na wysokim poziomie

Sprawdź szczegóły oferty i benefity dla pracowników klikając przycisk poniżej:

APLIKUJ

 

 


Miejsce pracy:
JOYSONQUIN

Opublikowano: 26 maj 2023