Firma JOYSONQUIN Automotive System Polska Sp. z o.o. jest kreatywnym przedsiębiorstwem z lokalizacjami w Niemczech, Polsce, Rumunii, Chinach i Meksyku. Tworzymy emocje w samochodowym wnętrzu za pomocą materiałów dekoracyjnych, takich jak: drewno, skóra, metale, tworzywa sztuczne, folie oraz karbon.
Grupa JOYSONQUIN projektuje i produkuje estetykę, której można dotknąć - perfekcyjną i dopracowaną w najdrobniejszym szczególe. Dzięki pomysłom, takim jak funkcjonalne elementy dekoracyjne oraz innowacyjnym technologiom produkcji z powodzeniem wyznaczamy nowe standardy.
Obecnie firma rekrutuje na stanowisko Specjalista ds. jakości - opiekun klienta
Zakres obowiązków obejmuje:
- Zarządzanie problemami jakościowymi klienta i monitorowanie wskaźników jakościowych
- Analiza reklamacji od klientów (analiza przyczyn, raport 8D)
- Opracowywanie planów działań natychmiastowych, korygujących i zapobiegawczych
- Monitorowanie oraz walidacja wprowadzonych działań
- Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową
- Stała współpraca z klientem w kwestiach jakościowych
- Ocena reklamacji u klienta na miejscu
- Ewidencja kosztów związanych z reklamacjami
- Współpraca z działem produkcji i innymi działami.
- Aktywne działanie w celu utrzymania zadowolenia klienta na wysokim poziomie
Sprawdź szczegóły oferty i benefity dla pracowników klikając przycisk poniżej:
APLIKUJ